Bijna zover! - Reisverslag uit , van Anke en Harry Freese - WaarBenJij.nu Bijna zover! - Reisverslag uit , van Anke en Harry Freese - WaarBenJij.nu

Bijna zover!

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke en Harry

03 September 2008 | ,

Het is bijna zover!

Bijna gaan we het druilerige Nederland inruilen voor het al even druilerige Engeland.
Land van kastelen, tuinen, witte kliffen en cream tea.

Vanaf 6 september houden we een dagboek bij en we willen dat graag met jullie delen. Om zeker te weten dat alles werkt daarom eerst dit test-bericht.

Mocht je geen berichten willen ontvangen, laat het ons dan even weten. Dan halen we je van de verzendlijst af!

  • 03 September 2008 - 07:31

    Eddy:

    Ik ga zeker meelezen! Succes met de laatste voorbereidingen.

  • 03 September 2008 - 08:08

    Henk:

    Testberichtr goed doorgekomen. Ik ga jullie volgen. Mooi weer gewenst!

  • 03 September 2008 - 10:28

    Inge:

    Ik wens jullie heel veel reisplezier. Dat moet wel lukken: Engeland is een fantastisch land dat nooit verveelt.
    Ik denk dat ik net wegga voordat jullie terug zijn, dus we moeten dan maar eind oktober, begin november avonturen uitwisselen. Niet té veel cream tea eten, hè?

  • 03 September 2008 - 12:08

    Coosje:

    Ik geniet volop van de nieuwsbrief en wil ook graag de berichten uit Engeland meegenieten, veel plezier Coosje

  • 03 September 2008 - 19:32

    Henny:

    Ik wens jullie veel plezier en geniet van al het prachtige. Veel mooi weer gewenst.

  • 04 September 2008 - 07:26

    Jo-ella:

    Een goede tijd gewenst!

  • 04 September 2008 - 13:57

    Mama:

    Heel veel plezier en kom veilig terug.Geniet van al die mooie kastelen en hun enorme tuinen. Engeland is prachtig.

  • 06 September 2008 - 17:10

    Annie Freese:

    Lieve Anke en Harry,
    Leuk iets van jullie te vernemen en je plannen. Van harte wens ik jullie veelreis en cultuurgenot. Ik was 5jaar in London voor opleidingen 1961 tot 1965 Ga naar Hampton Court en doe een reis per boot,bezoek Greenwich
    Mean Time enz.
    Veel goeds. Ik kan alweer wat lopen, alles gaat goed. Groetjes
    Tante annie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anke en Harry

We gaan los in het land van cottages, tuinen, cream tea en Fish & Chips! Hier houden we het thuisfront op de hoogte!

Actief sinds 23 Aug. 2008
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 15069

Voorgaande reizen:

07 September 2008 - 28 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: